Tema: Re: Priglausciau OEMines 3 mygtuku ausines
Autorius: Ram
Data: 2017-01-10 13:32:33
 neblogai veikė prie tepliafono,pakol žmona skalbyklėje neišskalbė
:( Kažkiek veikia ir po to ,tik turbūt blogai .išsiskalavo.Ta proga
žmonos ir dukros kalėdų seneliai man atnešė dovanų  .Tegul jie
naudojasi patys :) Laukiu atvykstant
http://www.tmart.com/Original-Xiaomi-Hybrid-Dual-Drivers-Earphones-In-Ea
r-Headphones-Black_p338322.html