Tema: Re: Gyventoju persp?jimo prane?imai
Autorius: Bronco
Data: 2017-01-05 18:12:04
On 2017-01-05 13:21, Icetom wrote:
> Manau poblema bus, jog LTE ryšis nustytas ir kaip Caponi išdėstė savo
> nuomonę:/.

LTE neblokuoja cell broadcast, nebent provaideris to nerealizavo. Bent
jau aš gaunu tuos pranešimus, nors nustatymuose LTE pasirinktas kaip
default. Tinklas Bitės.

O randomas su skirtingo provaiderio sim'ais gali tikrai gautis, nes
neaišku kaip ten tuos testus siuntinėja ir ar visiems, ar tik į
konkrečius rajonus. Jei fiziškai esi ant zonos ribos, tai su dualsimu
gali taip ir gautis, jog viena kortelė gaus, kita ne. Na ir šiaip, man
atrodo kvaila dubliuot tą patį pranešimą abiems sim'ams, tikrai būtų
protinga to išvengti. Gal netyčia androide tai realizuota, tik ne visada
suveikia? :)