Tema: Re: Gyventoju persp?jimo prane?imai
Autorius: Icetom
Data: 2017-01-05 15:57:55
Iš VPGT tinklalapio: "Pateikdami klausimą, kodėl negaunate perspėjimo
pranešimų, prašome pranešti telefono modelį, kokio operatoriaus esate
abonentas, kokia yra mobilaus ryšio tinklo parinktis (naudoti tik 2G ar
naudoti 3G ir 2G) jūsų telefone ir kur buvote tuo metu, kai buvo siunčiamas
pranešimas (jei yra galimybė)." :((.

Šaltinis: http://gpis.vpgt.lt/go.php/lit/Klausimai/233/6/242