Tema: Re: OS'ui
Autorius: Aladdin
Data: 2017-01-04 08:22:39
Įtariu jei būtų kažkas negerai, būtų jau kas nors apie tai pastebėjęs. O šiaip tai jei sergama
saugumo paranoja - tai tokie sprendimai tikrai nėra geriausias variantas. Visados galima viską
galvoje laikyti, į kokį doka su sudėtingu pass vestis, dar kas nors. Naudoju enpass gal jau kokius
3-4 metus, kol kas dar sąskaitų niekas neišhakino - bet bendrai paėmus, nėra tokie dalykai saugu:)
Kiekvienas renkasi tai kas jam yra toleruotina:)