Tema: Re: Default slaptažodžių programėlė iOS'ui
Autorius: bat0nas
Data: 2016-12-22 08:40:54
Išbandžiau Lastpass ir password. Panašumų yra (abu leidžia turėti online
account'us, sinchronizuojasi su jų serveriais, galima pasiekti turinį
per naršyklę).

1password papildomai dar leidžia nenaudoti online account ir tik
vietinį. Tada slaptažodžių sinchronizavimas per iCloud arba Dropbox.
Liuks. Perinstaliavus programėlę - susirado pats iCloud'e duomenis
(reikia tik masterpassword nepamiršti). Bet minusas - negali pamatyti
per web'ą ar desktop app.

Ką dar be šitų pabandyti?