Tema: Re: OS'ui
Autorius: bat0nas
Data: 2016-12-24 12:05:56
MS nežinau.
Google ir Apple randu slaptažodžių palaikymą tik per naršyklę (pvz pilnas
Chrome nustatymų, slaptažodžių ir visa kita sinchronizavimas; Safari, Wifi
slaptažodžiai ir pan. - per Keychain, jeigu teisingai supratau).
Ką turi MS - nežinau.

Be abejo patikimiausia būtų OS gamintojo įrankis. Bet kad jie tokio nesiūlo
:(

"Icetom"  parašė naujienų news:o3j87j$imm$1@trimpas.omnitel.net...

:). Mano mintis buvo labiau ar saugu naudoti neaiškių trečių šalių kurtas
tokio tipo paslaugas apskritai. Be je pats Apple/MS nesiūlo tokio
sprendimo?