Tema: Re: Nu k? vyrai, prisidirbau. Reik pagalbos
Autorius: Icetom
Data: 2016-11-23 17:21:44
> Tai tau labai greit suveikė. Man tampė kelis mėnesius, kartu su kojų
> mėšlungiu...
> Bjaurus reikalas, išsiugdė refleksas naktį/ryte, kad negalima rąžytis, nes
> iškarto koją sutraukia.

Nesuprantu, kaip jūs ten maitinatės ir sportuojate, kad mėšlungiai taip
sutraukia :). Antrą sezoną su dviračiu. Praeitą 4500, šį jau virš 8 tūkst.
km. Na neturėjau dar tokios situacijos per tren. ar ypač varžybas, kad
raumenį sutrauktų. Izotoninių skysčių gal per mažai vartojate ilgesnėse
treniruotėse, mityba nesubalansuota, tempimo pratimai daromi?

"none"  wrote in message news:o13q5n$4lc$1@trimpas.omnitel.net...

Trečią dieną jau geriu tą magnesium diasporal - tikrai mažiau tamposi
akis. Jau vėl kaip žmogus. Ačiū, Mindaugai!!!!