Tema: Re: Nu k? vyrai, prisidirbau. Reik pagalbos
Autorius: none
Data: 2016-11-23 12:41:06
Turiu. Aš, kaip ir dauguma vyrų, pas gydytojus einu tik tada, kai jau
labai skauda.
Nueisiu pas šeimos gydytoją, ta nukreips pas akių gydytoją. Akių
gydytoja lieps pagert magnesium diasporal ir ateiti vėl jei tai nepadės.
Todėl aš nusprendžiau išbandyti viską ir jei nepadėtų, tada kreiptis į
gydytoją.
Tikiuosi pasiteisino mano sprendimas.

O tu dėl kiekvieno skausmo kreipiesi į gydytoją?

PS Pabandžiau užsiregistruoti pas šeimos gydytoją, tai artimiausias laikas:
      2016.12.13
      ANTRADIENIS

:)