Tema: Re: Nu ką vyrai, prisidirbau. Reik pagalbos
Autorius: Mindaugas
Data: 2016-11-21 09:10:06
Man pradėjus begioti tampė, nors magnį ir vartojau.
Tai pradėjau vartoti dar didesnes dozes. Praėjo, bet tik po kelių mėnesių.
Nesuveikia ten taip iškarto.

"none"  wrote in message news:o0u2rm$ahr$1@trimpas.omnitel.net...

Bet man labai sukatyvėja tampymas po knygos paskaitymo. Kažkur skaičiau,
kad gali būti dėl skaitymo be akinių, kai jų reikia. Pas mane kaip tik
viena akis silpnesnė :(
Na bet aš raides labai labai ryškiai matau, tai negi dabar akinius
pirksiu :)