Tema: Re: Galaxy Nexus vs 4GS
Autorius: Martozo
Data: 2012-04-27 16:18:53
"bat0nas"  wrote in message news:jndppo$5np$1@trimpas.omnitel.net...

Aš irgi daug žinau žmonių, kurie filmus žiūri per PC.
Bet ne todėl, kad įsitikinę, jog taip geriau. Bet todėl, kad nesupranta,
jog, skyrus vos vieną kitą šimtą Lt (kad ir kokiam WDTV), gaunamas visiškai
kitas experience'as (didelis ekranas, sofa, fullhd ne per 22", o per >40" ir
pan.).

T.y. jiems tie grotuvai, ar dar kažkas atrodo kaip kosmosas ir kažkas
svetimo

Bėgu nusipirksiu grotuvą ir žiūrėsiu per didelį... wait... teliko neturiu (nes nežiūriu), monikas tas pats 24", projektoriaus neturiu. Per ką aš ten žiūrėsiu?