Tema: Re: Galaxy Nexus vs 4GS
Autorius: bat0nas
Data: 2012-04-24 16:11:02
AVPlayerHD programa už kelis $ kramto visus filmus iš LM (mkv įskaitant).

Galima į ją įkeli tiek per iTunes, tiek per WIFI.
Tad teoriškai - groja tas iPad viską (su papildomų App pagalba). Bet nuo to
hemarojaus nesumažėja.

"spakainas"  wrote in message news:jn5m28$p4e$1@trimpas.omnitel.net...

Nu tai nušviesk, jei jau toks protingas, nes kol kas tai labai Codeko
stilių primeni - visi duxai, aš vienas mldc, tipo sunku be arogancijos
normaliai parašyt atsakymą?
Aš randu tik tiek, kad tik keli formatai "kramtomi":
Compatible AVI files with iPad: Motion JPEG (M-JPEG) up to 35 Mbps, 1280
by 720 pixels, 30 frames per second, audio in ulaw, PCM stereo audio in
..avi file format.
If you've already tried and failed to play movies in AVI on new iPad or
iPad 2, no matter if the files are downloaded from the Internet or
shared by your friends, you are highly recommended a conversion to
convert AVI to iPad-friendly formats like MP4, MOV or M4V on your Mac
(Lion included).

Bent jau iš turimų ~2 tb kolekcijos (beveik visi avi arba mkv), nė vieno
failo taip ir nesugebėjau įkelt į itunes library - tiesiog nekelia ir
viskas. Susiradau kažkokį mp4 - šitą kelia be problemų. Konvertuot
kiekvieną filmą į mp4 - nu ir nx.