Tema: Re: Galaxy Nexus vs 4GS
Autorius: Aladdin
Data: 2012-04-24 13:54:56
Sorry jei grubiai nuskambejo, bet izeisti tikrai nenorejau. O jei detaliau - tai pasiimi koki nors
kad ir Buzz Player'i, per apps'u sharing'a susikeli i ji nekonvertuotus filmus ir be problemu ziuri.
Ne vienas toks player'is yra App store ir filmu konvertuoti tikrai nereikia. Ir rodo netgi:)

--
Forumas megstantiems Apple - http://forumai.ifanai.info - prisijunk ir Tu!