Tema: Re: dual sim, touchscreen, naudoto, iki 300 lt
Autorius: Caponi
Data: 2012-04-26 14:47:05
Skaitom iki galo:
"ar tikrai nebutu geriau normalus telefonas su iprasta klaviatura"

As va sau irgi neseniai bandziau dasigalvot iki tokio upgreido - padoraus tapsnoklio su Dual SIM'u.
Del daugelio trukumu (normaliu dualsiminiu aparatu su padoriu ekranu tiesiog nera, baterijos
laikymas nedziugins ir t.t.) likau su senuoju variantu - geras delninukas visokiom nesamonem ir
atskiras normalus telefonas su ilgai laikancia baterija pliurpimui.

O bet taciau kiekvienas renkasi pagal save, jei kazkam 3" touchscreenas ir kas diena kraunama
baterija tenkina - viskas OK, pirkit ir naudokites i sveikata :-)

--
Caponi
http://www.skelbimai.lt/Caponi