Tema: Re: dual sim, touchscreen, naudoto, iki 300 lt
Autorius: Caponi
Data: 2012-04-26 11:36:38
Taip, bet atmesk visokius Celkon, Mikromax ir panasius egzotus, kuriu Lietuvoj nelabai gausi (o jei
ir gautum, kazi ar verta tokius raritetus pirkt), realiai liks tik po kelis Samsungus ir LG - va
filtras su Europiniais dazniais, Capacitive ekranu ir 2 SIM'ais (kitu kriteriju nedejau):

http://tinyurl.com/6who6hx

--
Caponi
http://www.skelbimai.lt/Caponi