Tema: Re: dual sim, touchscreen, naudoto, iki 300 lt
Autorius: Caponi
Data: 2012-04-26 01:06:48
http://www.gsmarena.com/ - kairiam meniu apacioj "Phone finder" - turiu nuojauta, kad perziurejus
Lietuvoj populiaresnius brandus, t.y. LG ir Samsung bus ne daugiau 15-20 modeliu, o atmetus dabar
gaminamus (prie to veda reikalavimas iki 300Lt), liks kokie 5-10 modeliu, is kuriu viena reikes
surast parduodama...

--
Caponi
http://www.skelbimai.lt/Caponi

P.S. tik gerai pagalvok ar is viso tokios nesamones reikia - taip, butu gal ir neblogas daiktas is
principo, ale kai visi skundziasi, kad tapsnoklis atlaiko diena, max dvi, pridekim jam dar viena
siustuva - kazi kas gausis... Nebent koks visiskas gaidukas, su silpnais viduriais ir ekranu iki 3",
tik va kai jie siandien capacityviniai visi, tai sunkiai isivaizduoju ka ten suspaudyt galima apart
telefono numerio su skaiciu klaviatura per visa ekraniuka (ant rezistyviniu bent nagu isigudrint
maigyt buvo galima), o tokiu atveju nx tas touchscreenas...