Tema: Re: Rekomenduokit Android 7 telefoną
Autorius: Bronco
Data: 2016-08-28 15:19:56
On 2016-08-28 11:57, [mikro] wrote:
> cia po kiek laiko galaxis uzsilenke? t.y. px ten jiems, ir po 1.5 metu
> jei ka keicia tuos telefonus/pinigus grazina?

Po 1.5 metų procedūra bus panaši, bet abejoju ar bus opcijose keitimas.
Na ir užtruks gal kiek ilgiau, nes neaišku kam siųsti reikės. Amazonas
tokiais atvejais nurodo kur siųst. Pvz. Samsung SSD tikrai siųsi tiesiai
pačiam Samsungui, kas yra visiškai teisingas variantas, nes Samsungas
staigiai atsiunčia pašto kurjerį į namus, pasiima ir labai greitai
atsiunčia naują. Kartą jau taip keičiau "užsikodavusį" 840 EVO, tai
pamenu, jog labai nustebino keitimo greičiai. Lyg, net savaitės neprireikė.

Šiaip, kai perki amazonu yra skirtumas ar tiesiai iš amazono ar iš jo
partnerių. Jei pirksi iš pastarųjų, tai bendrausi tiesiai su pardavėju,
o amazonas "kabės jam virš galvos" ir prižiūrės ar jis neskriaudžia
kliento. Man asmeniškai visada pliusas, kai prekė yra tiesiai iš paties
amazono.

Turėjau istoriją su Lenovo T serijos notebuku, kuris numiro
beinstaliuojant reikalingą softą pirmo krovimo metu ir pirktas buvo iš
amazon partnerio. Tai tik teko du ar tris kartus susirašyti laiškais ir
viskas. Net geriau gavosi, nes firma atsiuntė siuntų kompaniją man
tiesiai į namus ir patys jį pasiėmė, t.y. net iki pašto nereikėjo mint
:) Pinigus grąžino maždaug po savaitės. Bet čia jau visais atvejais
istorija gali būti kiek skirtinga.

Pvz. pirkau kažkokių įvairių prekių ir sąraše buvo apsauginės plėveles
telefo ekranui, mol, "made in germany", "german quality" ir bla bla bla.
Tai išpakavus ten kažkokia padelka pasitaikė, šlamštas absoliutus, net
klijuoti nereikia patikrinimui, iškart matai, jog siuvėjos fabrike tas
plėveles žirklėmis iškarpė :) Pirktos jos buvo iš amazon partnerio. Tai
nufotkinau, parašiau kažką ale "wtf?", tik kultūringai :) ir nusiunčiau.
Kitą dieną atsakė, jog grąžina pinigus už jas ir jų siųsti atgal
nereikia, kas yra logiška, nes šiukšles siuntinėti paštu yra prabangos
reikalas :)

> ir kuriuo amazonu
> naudojiesi, de, fr?

Dažniausiai šitais dviem, rečiau UK ar Italijos.

> nes siaip telefonu neteke pirkt ir garantiniu su amazonu irgi neteko
> turet tai ir gilinuosi, matyt reikia pradet naudotis pa polnu programu:)

Būtent su telefonais ir amazon man dar nepasitaikė ne vieno broko, bet
tabletas tai faktiškai tos pačios eilės daiktas.

Vien ko vertas 30 d. galėjimas grąžinti daiktą ir atgauti pinigus be
jokių rimtų priežasčių. Bet, aišku, geriau tokiais dalykais
nepiktnaudžiauti, nes pakliūsi į įtartinų klientų sąrašą ir gali kas
nors komplikuotis.