Tema: Re: Rekomenduokit Android 7 telefoną
Autorius: [mikro]
Data: 2016-08-27 13:20:55
mobili linija tai stabdziu stabdziai, ten blet isvis paskutiniu metu durniu
kontora darosi... pas juos tik samsungai greit atsiranda, o gsmarena tai vos
ne vieni is pirmuju kazkaip gauna modelius, tik kad dazniausiai fig znajet
is kur ten jie vezasi, tai uk pakrovejai, tai us... itartinas reikalas ten
is ju pirkt...

"Zyza"  wrote in message news:nppmva$nhd$1@trimpas.omnitel.net...

Aš tai dažniausiai laukiu kol kokie telearena.lt / mobili.lt /
gsmarena.lt užsiveš :D