Tema: Re: Rekomenduokit Android 7 telefoną
Autorius: [mikro]
Data: 2016-08-27 16:34:09
kad jau senstelejes tas 6. cpu irgi nebekazika... o ir 7 androidas turbut
jam ir paskutinis jau bus itarima turiu... na o bet taciau plyta tai nu
nx:)))) teko man ji pasitampyti keleta dienu, tai nzn nei kur ji laikyt, nei
kaip... reperiu reikia buti ir placias kelnes nesiot su konkreciai didelem
kisenem:)

On 2016-08-25 16:37, Zyza wrote:
> * Artimiausiu metu esantis update į Android 7 (Nougat)

Nexus 6.

> * Kaip išeina geresnis fotikas (ne tiek daugiau mpix, kiek geresnis
> vaizdas, ypač prietemoj; gsmarena.com mėgstu testus žiūrinėti)

Nexus 6 viskas pakankamai OK.

> * Kaip įmanoma mažiau bloatware

Nexus 6.

> * Kad kuo greičiau lakstytų animacijos (na žodžiu responsive) ir šiaip
> kad kuo sklandesnis darbas būtų (ir kuo ilgiau, tuo geriau)

Nexus 6.

> * Pageidautina iki ~500€, geriau mažiau aišku

Nexus 6.

> Antra mintis buvo Huawei 6P. Absoliučiai viskas gerai, jei ne dydis -
> vos telpa rankoj :(

Ot, blyn, viską sugadinai pabaigoje :) Tada ne Nexus 6 :]

Tikiuosi, labai pagelbėjau ;)