Tema: Re: del nukepusio nexuso dar karta klausimelis...
Autorius: Struktur
Data: 2016-08-19 14:45:18
Gal ir puskinas. Ar tu kazkokiu santykiu su mttc turi? Pardavejas paeme
babkes tai ir tegul pesasi uz savo "pilka" telefona:

2016.08.16 Broko aktas dėl netinkamo regiono negalimas. Galimas
garantinis remontas
2016.08.16 arba mokamas pp aktas

* _stai sitoj vietoj Skytech'as galejo pasimoketi uz savo "pilka" rageli_*

2016.08.16 13:14 Reikalinga informacija dėl tolimesnės patikros/
taisymo, susisieksime per 1 d.d.
2016.08.16 15:08 Partneriai perduos informaciją Klientui. Perskambinti
08.18.
2016.08.17 tęsti taisymą

p.s. nei skytech, nei mttc man ne gimines/artimieji/draugai  :)

end of story