Tema: Re: del nukepusio nexuso dar karta klausimelis...
Autorius: [mikro]
Data: 2016-08-17 23:01:38
nu bet siaip nusipist visiskai, jei teigiama, kad europine garantija tai
kaip ir end useriui px. kuo toliau, tuo labiau pasaulis globaleja... ir jei
tai yra euro warantis, tai nera ko igaliotam servisui issipisinet realiai.

"Dainiushas"  wrote in message news:np2fjo$c00$1@trimpas.omnitel.net...

nu tai pas operatorius "normalūs". Na ir kol rageliai buvo perkami iš
omni, jokių tokių nesąmonių tikrai nebuvo. seniai sakiau, kad tos kelnes
nusimovusios internetinės parduotuvės dar kažkada atsirūgs - sutaupai
kelias kapeikas, gauni nulį serviso ir bybis žino kokias garantijas. ir
dar perki viską iš paveiksliukų bei po trijų dienų.