Tema: Re: del nukepusio nexuso dar karta klausimelis...
Autorius: [mikro]
Data: 2016-08-18 17:09:26
o defektavimo rasta kas turi parasyt, puskinas? tai tuom ir dulkinam, kad
uzsizajobino kaip nekalta mergaite ir neduoda to akto, gi pats pardavejas jo
praso, o be akto ir pardavejas negali principe nieko padaryti. tai aisku,
dabar ir padarys, toliau jau ju reikalas, bet iki to kiek cia sudo buvo...
mttc tai garantuotai principai veikia, bo uz remonta tai bent baPkes is lg
gaus, nugi uz akta tai nieko:) jei gerai paziuresi, I prisegta raporta, tai
akta jie siulo uz baPkes...

"Struktur"  wrote in message news:np4d8c$4na$1@trimpas.omnitel.net...

O uz ka mttc dulkinti? :) Nei jie tau ta rageli pardave, nei jie babkes
grazint turi. Cia Skytecho ausys ilgesnes kazkurioj vietoj kyso... IMHO