Tema: Re: nu, tai ka mastot apie g5?
Autorius: Rimas
Data: 2016-02-25 15:38:57
On 2016.02.25 15:15, mindis wrote:
> ar tu bent supratni kad ne apie tai kalba? ar tu supranti kad kazkokia
> viena panda dziaugiasi kad XA yra dvigubai pigiau ne s7, lyg butu
> sviezia bambuko ugli radus, o kad tai yra normalu ir taip turi but,
> nes ten gelezis 2x pigesne, tai jam niekaip nedaeina, ji visvien
> dziugauja - mol matai kaip mums pasiseke, koks sonis yra maladiec, kad
> XA du kart pigiau nei s7 pagamino. Lygtais rinkoj nesivoliotu dar 100
> XA analogisku modeliu uz tuos pacius 300 pinigu.
> vaiku darzelis, ne kitaip.

tu man atrodo pats nelabai susigaudai kas ir kaip.
Panda manau puikia supranta kodėl sony 2x pigiau kainuoja, bent jam
tinka dizainas ir visa kita yra px (tas, dėl ko s7 kainuoja 2x brangiau).
Kiek pamenu, kitas "berėmis" buvo kažkos "sharp". Kurio ir pas mus EU
lyg nepardavinėjo.

Na ir aišku yra žymiai daugiau priežasčių džiaugtis tel, kurių gal iš
vis yra tik 2 tokie modeliai, o ne eiliniu anaboliniu modeliu.

P.S. ir taip, stori tie rėmeliai lyginant tuos šūdinus samsus su sony ar
tuo sharp :)