Tema: Re: nu, tai ka mastot apie g5?
Autorius: Rimas
Data: 2016-02-25 10:43:16
On 2016.02.25 10:11, mindis wrote:
> ka tu cia paistai - imi visiskai biudzetini telefa su visiskai
> biudzetine gelezim, lygini su veisliniu flagmanu ir dziaugies kad
> kaina dvigubai mazesne ? nu nx, tai gal tada ir kai ekonomine klase
> skrendi irgi dizaugies kad 5x pigiau moki nei pirma klase ir aiskini -
> taigi lektuvas tas pats ir reisas tas pats.

Nu bet jei man visai px ta pirma klasė? Ir man reikia, kad tik kaip nors
nusigaut iš taško A į B ir kaip tyčia yra tik 2 pasirinkimai ta kryptim.
Vienas 2xkaina pirma klase ir kitas 1xkaina ekonomine klase? Plius dar
1x oro uostas yra arčiau namų? :)

Ne visiem reikia tų blizgučių. Mano tel jau 3m ir nu nors užmušk
nepirksiu aš nei S7, nei One 10 nei G5 ir pan.