Tema: Re: Dalis ekrano pakeitė spalvą
Autorius: Invertuota panda
Data: 2016-02-17 08:46:00
On Tue, 16 Feb 2016 13:14:29 +0100, "Korke" <Korkes@mailas.net> wrote:
>man, tiesa su HTC, buvo tokia beda kuomet juos latviai tvarke dar. Tai pats
>susirasiau su latviais ir tik per mttc nusiunte jiems. Pakeite per pora
>savaiciu - niekas nekainavo, nors telefas pirktas ebay ir jokiu pirkimo doku
>neturejau.

Kiek teko susidurt, HTC serviso politika bent jau anksčiau buvo
superinė.
Pvz turėjau nexus1 kuris oficialiai juk google ir net ne htc. Ir
išvis pirktas USA, o europoje tuo metu buvo nepardavinėjamas. Ir
netgi pirkau ne aš asmeniškai.
Paskambinau į hotlainą DE, pasiunčiau į servisą UK ir psio, po poros
dienų DHL atnešė sutvarkytą. Šiais laikais toks servisas yra
retenybė.

--
kthxbai.