Tema: Re: Dalis ekrano pakeitė spalvą
Autorius: Korke
Data: 2016-02-16 14:14:30
priklausomai ka mttc auksarankiai ras atidare. Nors sitas ekrano bug'as
nieko bendro su dregme ir neturi.
man, tiesa su HTC, buvo tokia beda kuomet juos latviai tvarke dar. Tai pats
susirasiau su latviais ir tik per mttc nusiunte jiems. Pakeite per pora
savaiciu - niekas nekainavo, nors telefas pirktas ebay ir jokiu pirkimo doku
neturejau.