Tema: Re: Rekomenduokite gera Android reminderi
Autorius: Rimas
Data: 2016-02-12 23:51:30
On 2016-02-12 19:47, Invertuota panda wrote:
>O jie už juos mokėti pasiryžę?

Aš pvz galėčiau mokėti kažkokia tai dalį pradinės kainos. Bet esmė ne čia.
 Esmė tame, kad jei tavo softas bus "senas" ir neunikalus, tai naujus
 jūzerius, o tuo pačiu ir $ matysi kaip savo ausis.

>Tai gresia visiems softams, atnaujimamiems ar ne. Arba turi kažkokią
>unikalią fyčią kurios kažkam reikia arba ne. Jei daiktas kokybiskas
>ir kiekvienam zingsnyje nelūžinėja tai visa kita realiai px.
>
>--
>kthxbai.

Na sutarėm dėl unikalaus softo. Bet jei softas toks, kurių yra n+1, ir keli
 iš jų tikrai gerai dirbantys, tai dauguma pasirinks tą, kuris yra
 naujesnis, turi daugiau fyčersų, ar kurio feedback geresnis. Ir vėlgi, jei
 bus viskas +/- panušu, tai rinksis naujesnio release, nes jis yra
 suportinamas, o anas jau užmirštas ir niekam nereikalingas. Kaip groundhod
 :)