Tema: Re: Rekomenduokite gera Android reminderi
Autorius: cD-r0m
Data: 2016-02-08 03:25:23
Bėda, kad jei nepaspaudi nieko, jis ten ir lieka tyliai notificationuose
miegot, ir šiaip notificationai nėr pastebimiausi..
Man pvz kai iššoka, norėtus uždėt už kiek minučių vėl šoktu ir tai
priklausys nuo to ką tuo metu darau..

Ir bent man patogiau būtų jei knistu protą beveik kaip koks žadintuvas.
Ko autoriui reikia nežinau :)