Tema: Re: telefonu deklai
Autorius: cD-r0m
Data: 2015-12-31 00:26:14
Na čia jau prasideda ebay naršymo įvairovė (šiek tiek sportinė pramoga
beieškant ko nors už pigiau).
Jei tingi ieškot kokybiško kiniečio ir/ar reikia greit, tai eini vietoj
ir perki. Dažniausiai originalūs daiktai kainuoja panašiai, max 20%
pigiau (PVMas).
Bet pvz kokie nors apsauginiai stiklai (ne plionkės), guminiai dėklai ir
pan. nuo firminio skiriasi tik dizainu, bet ne kokybe.