Tema: Re: telefonu deklai
Autorius: 4r
Data: 2015-12-28 13:46:13
As irgi Ebay naudojausi tik neperseniausiai Visa VIrtuon galiojimas baigesi,

Dabar turiu mastercard debetinę kortelę, tad klausimas ar tokia išeitų per
ebay atsiskaityti ar reikia naujai visa virtuon išsiminėti?

4r
"Caponi"  wrote in message news:n5r5ld$n05$1@trimpas.omnitel.net...

As visada perku eBay (Ali man is principo nepatinka, tame tarpe ir del
terminu - eBay paprastai reikia menesio, Ali - dvieju).
Jei nori greiciau, pasieskok, pvz., UK pardaveju - kainos didesnes nei pas
kitaicus, bet uz LT kaip taisykle mazesnes, atkeliauja per ~savaite.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/