Tema: Re: telefonu deklai
Autorius: Kurmis
Data: 2015-12-28 21:38:14
cia visi pasirinkimai daznai indiviualus. daugeli matau naudojant knygeles
tipo dekliukus. man labiausiai patinka kalioso tipo apsauga, nes ekrana ir
taip su plionke saugau i ir tas vartymas erzina. plius guma maziau tersiasi,
o jei jei ir susimurzina tai arba nepastebiu, o kai plaunu spiritiniu
skuduru, tai nesunkiai viska nuvalau. ir pats telefonas nera storas kai taip
apvilktas
zmona savo telefui pamego knygutes tipo dekliuka su stikliuku ir tusciu
tarpu atsiliepimui, kad nereiktu atvertinet kad atsiliepti.
zodziu cia pasirinkimas labai priklauso nuo iprociu ir patogumo. sitokius
daigtus reikia matuotis kaip batus, bet kurie gali nepatikti.
Kurmis