Tema: Re: laisvu ranku iranga
Autorius: Invertuota panda
Data: 2015-12-09 17:07:34
On Tue, 8 Dec 2015 21:21:43 +0100, baronkaz <jop@roges.com> wrote:
> px. Svarbu tik garso lygis ir kokybe,kad be problemu girdeciau as
> ir girdetu mane bet kokioj aplinkoj. Eurai ne visai px,bet jau

Tokių nebūna, kiekvienam Handsfree galima rast situaciją kurioje
nieko nebesigirdės.

> gal tris ausines pakeiciau ir nutariau geriau sumoket vienakart
> daugiau uz gera daikta,nei pirkinet neaisku ar tiksianti gadgeta
> kas pora menesiu. Pasiryzes moket iki kokiu 120?. Man siule jabra
> motion uc,tai ir klausiu ar jis atitiktu mano poreikius, ar
> vertas savo kainos. O pardavejai tai prisuoks beleko,kad tik
> nupirk is ju. Tai ir klausiu kokia ausine geriausia
> pirkt

ikimą tavo konkrečiai ausiai gali patikrinti tik tu pats.
Voyager legenda turi 3 mikrofonus, dsp ir snapą, t.y. mikrofonai
maximaliai toli vienas nuo kito. Plius apsauga nuo vėjo. T.y. kaip ir
maximalūs šansai, kad pavyks sukovot su triukšmais. Dar galima
pažiūrėt voyager edge.
Žodžiu gali tik arba mest monetą arba lygint realiomis salygomis.

--
kthxbai.