Tema: Re: laisvu ranku iranga
Autorius: baronkaz
Data: 2015-12-08 22:21:46
Invertuota panda <fake@fakeemail.com> Wrote in message:

> Dependz nuo to ar exploder50 tau pakanka ar ne. Vienas modernus
> lowendas, kitas kiek senesnis haiendas. Vieno ilgiau laiko bakterija,
> kitas turi DSP ir berods papildom? mikrofon? dar geresniam triuk?mo
> slopinimui. Ar DSP realiai reikia priklauso nuo tavo konkre?i?
> aplinkybi?. Svoris skiriasi bene dvigubai.
>
> Apskritai, jei eurai px tai a? gal im?iau explorer 500. Kaina per
> vidur?, naujas, palaiko visokius ten BT4.0, turi DSP ir t.t. Ne tai
> kad explorer 50 nepakanka, bet "tiesiog tod?l" :)
>
> --
> kthxbai.

Poreikiai tai labai paprasti. Reikia,kad as gerai girdeciau ir kad
 mane gerai girdetu. Dar batareika geresne nepamaisytu,bet galiu
 ir be jos apsieit. Ausine visa diena bus nesiojama,tai reikia
 uzkabinamos,o ne ikisamos i ausi. Visi kiti priciundalai visiskai
 px. Svarbu tik garso lygis ir kokybe,kad be problemu girdeciau as
 ir girdetu mane bet kokioj aplinkoj. Eurai ne visai px,bet jau
 gal tris ausines pakeiciau ir nutariau geriau sumoket vienakart
 daugiau uz gera daikta,nei pirkinet neaisku ar tiksianti gadgeta
 kas pora menesiu. Pasiryzes moket iki kokiu 120?. Man siule jabra
 motion uc,tai ir klausiu ar jis atitiktu mano poreikius, ar
 vertas savo kainos. O pardavejai tai prisuoks beleko,kad tik
 nupirk is ju. Tai ir klausiu kokia ausine geriausia
 pirkt

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/