Tema: Re: laisvu ranku iranga
Autorius: 70005
Data: 2015-12-08 13:41:21
"ManXP" <man@giliai.px> wrote in message
news:n46ej1$j2d$1@trimpas.omnitel.net...
> As pries savaite klausinejau del laisvu ranku irangos, tai irgi buvo
> nupirktas butent sitas modelis. Nes paskaicius vartotoju atsiliepimus, jie
> buvo zymiai geresni nei kitu (net ir brangesniu)

Aš dar pagalvoju apie miniatiūrinę Moto Hint, bet daugumoj atsiliepimų
skundžiamasi, kad pašnekovas blogai girdi... Na, ir kainuoja kokius 6 kartus
daugiau...

O šitoj Explorer dar labai patogu, kad praradus ryšį su telefonu (jei, pvz,
per daug nutolsti), balsu pranešama:„phone 1 disconnected“. Su ankstesnėm
dažnai būdavo, kad nešioji ausinę, o kai kas paskambina, paaiškėja, kad ji
jau nežinia kiek laiko praradusi ryšį su aparatu.