Tema: Re: How to IOS 9,02 downgrade to IOS 8,4
Autorius: Invertuota panda
Data: 2015-10-14 12:35:02
On Wed, 14 Oct 2015 08:37:50 +0200, Bronco <TRINTI_bronco.mail@gmail.com> wrote:

>Ui, čia firminė adminų problema, kai staiga ateina bosas su ipadu
>rankose... :] Vien nuo šito vaizdo jau nesmagu darosi :)

Tai čia dar fignia. Mano problema labiau tame, kad ipadų/iphonu pas
kiekvieną kustomerį yra 1000 ir be jų stoja darbas. O tada kapsi
nexyli nuostoliai ir visi žiauriai nepatenkinti. O kadangi abalei
klaidų niekada nedaro, reiškia kalti appso vendoriai ir viskas ką jie
besakytų yra kvaili atmazai ir atsakomybės vengimas.

--
kthxbai.