Tema: Re: How to IOS 9,02 downgrade to IOS 8,4
Autorius: Bronco
Data: 2015-10-13 13:01:19
On 2015-10-13 09:55, Aladdin wrote:
> Tada geriausiai ir pasimatytų - ar aš čia prie stabdžių įpratęs (kuo
> bent kol kas abejoju), ar vis tik pas tave kažkokie stabdžiai.

Kartoju jau nežinau kelintą kartą - tai momentiniai trumpi freezai ir
nesklandus langų atidarymas uždarymas. Kartais net atrodo, jog per
silpnai bakstelėjai ir perbraukei, puoli kartot ir tada visi tavo
primaigyti veiksmai staiga bando būti įvykdyti iš eilės ir fignia
gaunasi. Atsitinka tai visiškai randominiu būdu, be jokios logikos ir
juntami tik kai pats daiktu naudojiesi.

Ir bendrai nėra tokio pojūčio, jog tas daiktas "skraido". Veikia ale
Samsung Galaxy TAB 2. Naudotis galima, ypač, jei nepratęs prie
sklandžiau veikiančio aparato.

Tik neprašyk manęs filmuoti, fotografuoti ar kaip kitaip tau kažką
įrodinėti. Aš ne youtubės revjuveris ir net jei turėčiau daug laisvo
laiko, vis tiek tokiais žaidimais užsiimt tingėčiau. Tiesiog palauksim
apdeito, o paskui bus matyt.