Tema: Re: How to IOS 9,02 downgrade to IOS 8,4
Autorius: Bronco
Data: 2015-10-12 14:15:50
On 2015-10-12 13:20, Aladdin wrote:
> Tai tu padaryk taip - nueik į DFU režimą ir padaryk švarų Restore. Jei
> ir su švaria iOS tau bus nuolatiniai lag'ai - beliks priimti mintį apie
> nervus:)

Ar tikrai skaitei, ką aš rašiau? Kur jau ten švariau, nei tik išpakuotas
iš dėžutės, iškart apdeitintas ir resetintas, o paskui JOKIŲ restore net
nedaryta, tik sumesti iš apple marketo keli standartiniai google ir ms
appsai.

> jei
> iOS stabdytų taip kaip tu sakai - tikrai neišgyvenčiau:)

Tai kame problema? Netiki mano ir kitų njusų dalyvių žodžiais, tai ir
netikėk, mums tai kas? Gal tiesiog neturi normaliau veikiančio daikto,
tai ir iPAD Air su iOS 9.02 tau normaliai dirba. Jei aš po kokio Samsung
Galaxy TAB paimčiau šitą iPAD į rankas, man irgi turbūt viskas būtų
normaliai.