Tema: Re: Kas nors išsiaiškinote, kaip veikia Google Photos?
Autorius: mindis
Data: 2015-07-10 17:09:14
normaliam vartotojui, neisigijusim kokios nors nokios ar windozinio
tableto, MS, priesingai nei guglas, po 10TB, ar juo labiau neribotai
debesu nesiulo, as gal tik 16GB turiu, laisvos 10GB.
Bet as manau cia tik laiko klausimas - MS su Gulgu kaip suo besvaikantis
savo uodega. tik suo kartais buna MS, kartais Guglius :)