Tema: Re: Kas nors išsiaiškinote, kaip veikia Google Photos?
Autorius: bat0nas
Data: 2015-07-08 13:25:38
Aš labai apsidžiaugiau Google Photos paslauga.

Nes tu pasakyk kokią nors kitą paslaugą, kuri man leistų online matyti visas
namų nuotraukas?

Tai čia matau dvi naudas:
1) nuotraukų atsarginė kopija for free
2) visas nuotraukas matau online itin patogioje formoje (programėlė ir pan.
tiek iOS, tiek Android, tiek Web) irgi for free
3) nereikia laikyti įjungto kompiuterio, kad matyčiau namų kompiuterio
nuotraukas

Tavo ėjimas? :P ;)

"Icetom"  wrote in message news:mnitb8$18s$1@trimpas.omnitel.net...

> Ten truputi painiava su sinchronizacija ir "kas kaip ir kodėl išsitrina
> arba neišsitrina arba ištrynus vis tiek atsiranda".

Radai ką pasirinkti... Nei vienos padoriai veikiančios paslaugos neturi
google. Gal tik Gmail, visą kitą tai koją nusilauši kol suprasi kaip kas
veikia ar pan.