Tema: Re: Kas nors išsiaiškinote, kaip veikia Google Photos?
Autorius: bat0nas
Data: 2015-07-08 10:48:46
Aš suprantu taip:

Trinti galima dviem būdais Google Photos programėlėje:
1) Tiesiog "delete" ant pačios nuotraukos.
Tada nuotraukos nebelieka debesyje (išskyrus, kad dar 60 dienų ji būna Trash
kataloge).

2) Stovim ant nuotraukos ir spaudžiam Menu -> Delete device copy.
Tada nuotrauka lieka debesyje ir išnyksta iš telefono (kaip ir tu parašei).

Deja nežinau, ar pirmu atveju ištrinama tik debesyje ar ir lokali kopija.
Antru atveju - garantuotai tik lokali kopija.

"Exo"  wrote in message news:mnik20$r9e$1@trimpas.omnitel.net...

Arba aš ne taip supratau arba tu kažko nesupranti, nes tikrai yra galimybė
ištrinti viską pvz. iš telefono nafik ir palikti tik internete. Ir aš ta
feečia labai aktyviai naudojuosi...

Exo

"bat0nas"  wrote in message news:mniioj$qi1$1@trimpas.omnitel.net...

Kažkas negerai.

Turėtų būti taip:

(darome prielaidą, kad įjungtas nuotraukų backup telefone Google Photos
programoje)
- Telefone, ištrynus lokalią kopiją per Google Photos programėlę, turėtų
nuotrauka išsitrinti ir debesyje (photos.google.com).
- Tačiau, jei lokali kopija telefone ištrinama ne Google Photos programoje
(o tarkime File Manager, stock'inėje galerijoje ar pan.) - tuomet debesyje
(backup) kopija lieka.

Jeigu kompe trinant lieka debesyje - fail. Norėjau, kad veiktų taip, kaip
veikia telefone: ištrynus lokalią telefono kopiją (su google photos) -
debesyje išnyksta taip pat.

"vrm"  wrote in message news:mnihb7$ppi$1@trimpas.omnitel.net...

patikrinau - veikia taip pat kaip telefone: ištrynus lokalią foto backupas
lieka.