Tema: Re: išmaniakas su ilgiausiai kalbančia batareika
Autorius: [mikro]
Data: 2015-06-30 16:31:09
gaus gaus, kazkaip nuo lolipopo greiciau visi pradejo leist tas versijas.
jau realiai nuo kk progresas prasidejo, kol pvz jb buvo, tai isvis pzdc ir
tam paciam lg buvo...
dabr kiek gsmarena skaitau, tai ir visokie samishitai net savo biudzetiniams
planuoja greitai cia paleist.

"Exo"  wrote in message news:mmu53r$cks$1@trimpas.omnitel.net...

Dabar N5 turi 5.1.1 OS versiją kuri yra pagaliau, tai nuo ko googlas norėjo
pradėti, žinai po kiek metų visi kiti (na gal išskyrus LG berods) gaus šitą
versiją?

Exo

"Dainiushas"  wrote in message news:mmu3bf$bh0$1@trimpas.omnitel.net...

nžn, iš visų privalumų šito vertė man pati mažiausia....