Tema: Re: išmaniakas su ilgiausiai kalbančia batareika
Autorius: Caponi
Data: 2015-06-23 17:55:59
Nezinau koks pas tave Nexusas, bet siaip, kiek pamenu, nei vienas ju
ypatinga baterijos laikymo trukme nepasizymejo, todel rast aparata su 1.5-2x
didesniu tarnavimo laiku turetu but imanoma.
Vat man sunkiau, as vis laukiu kol kazkas geresnio tuo poziuriu uz Razr Maxx
atsiras, kol kas is padoresniu rageliu tik Sony yra, ale man alergija ju
stiklinem nugarom, tai vis dar sedziu su viltim...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/