Tema: Re: išmaniakas su ilgiausiai kalbančia batareika
Autorius: Exo
Data: 2015-06-30 15:32:31
Pagrindinis privalumas yra momentaliai ateinantys visi atnaujinimai be jokių "operatorių", tel. gamintojų ir kitų idiotų įsikišimo...

Exo

"Dainiushas"  wrote in message news:mmtsqr$6jj$1@trimpas.omnitel.net...

G3 kainuoja tiek pat, tai nematau jokių motyvų rinktis Nexus'ą. PRadėt
galima nuo 30% didesnės G3 batareikos ir baigt SD kortelės palaikymu,
fotiku.

IMHO nexus 4 savo laiku buvo labai geras ragelis, nexus 5 kažkokio
įspūdžio nepadarė.