Tema: Re: patikimo klasikinio telefono.
Autorius: Caponi
Data: 2015-06-27 23:45:49
A tu zhek, pagaliau kazka naujo isstenejo :-)

Is skirtumu, matau, padidejusi ekrana (gerai) ir kameros pikseliu ir
atminties kieki (is esmes kaip durnafonui px), bet, jei aktualu, pas B2710
yra GPS (tiesa, nesigilinau kaip ji praktiskai isnaudot galima :-)) ir
kompasas, del B550 is pirmu poros perziuretu linku neaisku, ale panasu, kad
situ featuru neliko.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/