Tema: Re: patikimo klasikinio telefono.
Autorius: pininfarina
Data: 2015-06-27 23:02:19
Kaip suprantu, dabar gaminamas naujesnis modelis:
http://www.balticmobiles.lt/preke/samsung-b550h-xcover-3

"Caponi"  parašė naujienų news:mmlove$e0m$1@trimpas.omnitel.net...

Turiu nuojauta, kad uz CAT'a geresnis pasirinkimas butu Samsung B2710:
http://www.amazon.com/Samsung-GT-B2710-Water-Resistant-Unlocked/dp/B0042ORU08

Tiesa, modelis jau senokas (pats toki turiu jau ~3 metus), tai del konkreciu
pardavimo vietu savo kaime ziurek pats, bet siaip aparatas praktiskai be
trukumu, sakyciau, kad pagal tai, ko norejau, tai yra labiausiai poreikius
ir lukescius atitikes telefonas per visa naudojimosi telefonais laika :-).
Mane per ta laika siek tiek nervavo/nervuoja tik 2 dalykai - kartais
isijungiantis prozektorius (nesioju dekliuke prie dirzo ir "sugeba" tas
soninis ijungimo mygtukas pasispaust) ir tai, kad uzrakint/atrakint reikia
laikant pora sekundziu paspausta zvaigzdutes mygtuka, sitoj vietoj, tarkim,
Nokios rakinimas greitu dvieju mygtuku paspaudimu mano charakteriui
artimesnis :-) Bet uztai tas daiktas nebijo praktiskai jokiu isores poveikiu
(nu nebent ugnies), baterija laiko realiai ilgai (kiek tiksliai neseku, bet
tikrai ilgiau nei savaite daug snekant).

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/