Tema: Re: REQ: patikimo klasikinio telefono.
Autorius: Invertuota panda
Data: 2015-06-27 11:26:36
On Sat, 27 Jun 2015 07:40:55 +0300, pininfarina wrote:

> Kadangi uzlinko mano senuke Nokia 6303, ieskau kuo pakeist, bet nelabai
> randu:(
> Rusijoj yra Philips'u su nerealiais akumais, kazin kaip ten jie?

Pilypu brandas mobilkems jau pries kokius 10 metu parduotas Shenzhen Sang
Fei Consumer Communications. Anie ir projektuoja beigi gamina.
Kaip ir Alcatel is tikro projektuoja ir gamina tokie TCL.
Ne pat geltoniausias lygis, bet vistik tai gryni kitajozai.

> O kaip tie CAT? Nuziurejau CAT B30, bet gyvo pas mus kaime nera kur
> paciupinet.

same-same. Caterpillar tai viso labo brendas, po juo pardavinejami
tipiski desovi kitajozai ir daznai net be "davedimo iki proto".
Tikro "outdoro" ten juose nedaug, uztat baisei nepatogus nesiot.

Ko tau is tos mobilkes reikia? Seip tai turi paskutini sansa nusipirkt
viena is paskutiniu "beveik tikru" nokiju. Kokia 225 ar pan.
Na arba is bedos koki zumzunga, tipo S5611 ar pan.

--
kthxbai.