Tema: Re: Nu ką prisikarksėta mirė Nokija lumia 920 telefonas ( o gal tik akumas)
Autorius: PukiS
Data: 2015-05-08 09:36:08
mttc sutavrke, tiesa kokia savaite laike. kaip garantini.

"Ramaas"  wrote in message news:miff9c$375$1@trimpas.omnitel.net...

MTTC esu nešęs kitokį modeli prieš 5 metus, tai nekas ten buvo,
teko gerai pasiginčyt kol priėmė ir pats įrodžiau, kad skambučio
melodijos pakeitimo atmetimas yra gedimas o ne taip turi būt.
Gal dabar ten sąžiningesnis priėmimas.

O pas du meistrelius buvau kur prekiauja ir taiso telefonus,
abu nustebo su tokiu gedimu ir atsisakė priimt taisyt.

Kokiu dar rimtesniu taisyklų yra Kaune?

R.