Tema: Re: Nu ką prisikarksėta mirė Nokija lumia 920 telefonas ( o gal tik akumas)
Autorius: PukiS
Data: 2015-05-06 14:11:45
tai tada bus kaip man - nunesiau, perrase softa, viskas daba veikia. tiesa
kas viduj - viskas out.

Pagarbiai,
Audrius Cvilikas
www.serveriaiverslui.lt
+37068224536
"Ramaas"  wrote in message news:micr5r$r2$1@trimpas.omnitel.net...

Čia kur foto mygtukas+įjungimo mygtukas+garso mažinimo
ar įjungimo mygtukas+garso mažinimo
po to kai suvibruoja laikyt garso-mažinimo
paskui eilės tvarka keturis mygtukus spaust reik

Šita dariau, niekas nepasikeitė arba ne taip dariau.

R.