Tema: Re: Nu ką prisikarksėta mirė Nokija lumia 920 telefonas ( o gal tik akumas)
Autorius: Ramaas
Data: 2015-05-06 18:31:40
Išbandžiau programa kuri telefonui perrašo softą,
deja programa nerado telefono per uzb laidą.
Daba jau linkstu link akumo, arba gedimo plokštėje, dėl ko
gali ir nekraut akumą. Kas dėl plokštės būtų gerai kad nereiktų pirt
visą plokšte.
Pačiam pirkt akumą kaina butu 23 Eur + atsuktuvas neapsimoka.

R.

"PukiS"  parašė naujienų news:mid20e$5mp$1@trimpas.omnitel.net...

nemokamas tas softas, tik darbas kainuoja :) nokia neslepia ir turi viesai
prieinama toolsa tam, jei nepamisrsiu vakare galesiu paziuret pavadinima,
vienakarta pats perrasiau pusdieni pasedejes, bet kitakart tingejau pistis
ir nunesiau meistrams, berods po garantiniu netgi papuole.

"Ramaas"  wrote in message news:micuu0$3m9$1@trimpas.omnitel.net...

Kas dėl softo, už jį yra kaip ir sumokėta (į kaina pirkimo turi įeit)
tai tada priklauso nemokamai tai perrašyt tik už darbą sumokėt ar
vizgi pirkt reiks tą windows mobile 8.1, nes kur tas registracijos
raktas guli neįsivaizduoju.
Kai nešei garantinis dar buvo ar kaip mano nebe jau? ar susimokėt reikėjo?

R.