Tema: Re: Ir kaip jum Bites LTE?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2015-05-06 21:07:11
On Wed, 6 May 2015 19:44:53 +0200, Bronco <TRINTI_bronco.mail@gmail.com> wrote:
>Todėl ir keistas sprendimas, ypač, jog duomenų limitai yra. Jiems kaip
>tik naudingiau, kad visi per LTE staigiai juos išnaudotų ir pirktų dar.

Gal tikisi pakeliui dar uždirbt ir iš LTE haipo? Tipo moki ir už
greitį ir už baitus :)
Gi ne pirmas kartas, pasaulyje lygiai taip pat bandė užsidirbt iš 3G.

>Vienintelė logiška versija, kuri man ateina į galvą, tai ta, kurią
>ankstesniame poste išdėsčiau. Panaikinus duomenų limitus, viskas staiga
>tampa labai logiška - kuo daugiau pinigų, tuo greitesnis ryšys ir visi
>patenkinti.

Būtų labai keista, bo tame pačiame pasaulyje unlimito planai kiek
pajėgiama naikinami. Net ir namų DSL staiga pradeda prisimint "smulkų
šriftą", t.y. praktiškai įveda limitus.

--
kthxbai.