Tema: Re: Ir kaip jum Bites LTE?
Autorius: miashka
Data: 2015-05-05 15:39:42
Ačiū visiems už patarimus: iš tiesų ir telefonas palaiko 4g, ir sim
pakeista, o Vilniuje niekur neprisijungiau.
Kreipiausi į Bitę, Bitės atsakymas: "jūsų planas senos kartos ir nepalaiko
4G, jums reikia pasirinkti kitą planą".
Kortelę keičiausi prieš kelias savaites - apie jokius planus niekas nieko
neminėjo.
Kitas planas ir finansiškai ir paslaugų kiekiu yra prastesnis man.